Vragen om te worden gebeld
Vragen om te worden gebeld
Vragen om te worden teruggebeld
Wij bellen u terug

Anfrage wird gesendet...






E-mail schrijven
E-mail schrijven
E-mail schrijven
Wij beantwoorden uw bericht

Anfrage wird gesendet...






Afspraak maken
Afspraak maken
Afspraak maken
We kijken ernaar uit

Anfrage wird gesendet...






   
Sie möchten mit uns persönlich
sprechen? Dann rufen Sie uns einfach an.
Fon + 49 3671 5721 0
zurück
weiter

Rij- en aandrijfsystemen

Hydraulische rijaandrijvingen maken verrijden van de machine tijdens de afzuigingprocedure mogelijk. Vooral bij afzuiging van langere trajecten of oppervlakken verhoogt deze uitrusting de effectiviteit aanzienlijk. RSP biedt hiervoor diverse mogelijkheden. Alle technische mogelijkheden worden via een joystick met veiligheidsbediening bestuurd.

 

De hydraulische rijaandrijving met radiobesturing mag door de bediener alleen na zorgvuldige controle van de rijbaan worden gebruikt. Omdat bij besturing via de achterkant van het voertuig de rijbaan niet compleet zichtbaar is, wordt bij alle RSP rijaandrijvingen een rijbaanbewakingssysteem geïnstalleerd. Met dit systeem wordt de rijaandrijving bij nadering van een hindernis uitgeschakeld en de handrem geactiveerd. In dit geval is alleen nog hydraulisch achteruitrijden mogelijk.

zurück
weiter

Rij- en aandrijfsystemen

Hydraulische rijaandrijvingen maken verrijden van de machine tijdens de afzuigingprocedure mogelijk. Vooral bij afzuiging van langere trajecten of oppervlakken verhoogt deze uitrusting de effectiviteit aanzienlijk. RSP biedt hiervoor diverse mogelijkheden. Alle technische mogelijkheden worden via een joystick met veiligheidsbediening bestuurd.

 

De hydraulische rijaandrijving met radiobesturing mag door de bediener alleen na zorgvuldige controle van de rijbaan worden gebruikt. Omdat bij besturing via de achterkant van het voertuig de rijbaan niet compleet zichtbaar is, wordt bij alle RSP rijaandrijvingen een rijbaanbewakingssysteem geïnstalleerd. Met dit systeem wordt de rijaandrijving bij nadering van een hindernis uitgeschakeld en de handrem geactiveerd. In dit geval is alleen nog hydraulisch achteruitrijden mogelijk.

zurück
weiter

RSP-Drive

De hydraulische RSP rijaandrijving is een aandrijfsysteem dat in de aandrijving van het zuigbaggerchassis is ingebouwd. Het dient voor het langzaam - met instelbare snelheid - naar voor en achter verrijden van de zuigbagger tijdens het gebruik. Het snelheidsbereik is 0 - 6 km/uur. De radiale zuigereenheid die in de aandrijving is geplaatst, kan naar wens van de klant worden uitgevoerd in een open hydraulisch circuit (bij incidenteel en kortdurend gebruik) of een gesloten hydraulisch circuit (bij regelmatiger en langdurig gebruik van de hydraulische RSP rijdaandrijving).

 

Naast de verantwoordelijkheid van de bediener om de rijbaan volledig te overzien, herkent een sensorsysteem eventuele hindernissen en schakelt de hydraulische rijverplaatsing zelfstandig uit.

zurück
weiter

PCH

Deze rijaandrijvingoplossing is eveneens gebaseerd op een tandwielkast die tussen de cardanas is gemonteerd. Deze tandwielkast biedt tevens de mogelijkheid de draaibeweging van de motor naar een flens boven de ingangsflens van de cardanas te schakelen. Op deze manier kan de ventilator worden aangedreven. Aan de tandwielkast is een hydraulische pomp gemonteerd voor de hydraulische motor die de cardanas voor de achteras aandrijft. Deze rijaandrijving maakt traploos voor- en achterrijden tussen 0 - 6 km/uur mogelijk bij stijgen en dalen tot 6 procent.

 

Naast de verantwoordelijkheid van de bediener om de rijbaan volledig te overzien, herkent een sensorsysteem eventuele hindernissen en schakelt de hydraulische rijverplaatsing zelfstandig uit.

zurück
weiter

RSP stuursysteem

Bij dit door RSP ontwikkelde externe stuursysteem is het niet nodig om ongeoorloofde aanpassingen te maken aan de originele stuuronderdelen van de chassisfabrikant. Het externe stuursysteem wordt op het originele stuur geplaatst en elektrisch aangesloten. De stuurkrachten worden op dezelfde wijze overgebracht als bij handmatige besturing. Voor de bediening wordt een joystick van de radiobesturing met veiligheidsfunctie gebruikt.

zurück
weiter

Reco- Drive

Deze rijaandrijving maakt traploos voor- en achterrijden tussen 0 - 4 km/uur mogelijk op vlakke terreinen en bij minimale stijgingen. Reco-Drive is een rijaandrijving speciaal voor voertuigen met een kleine wielbasis. Hij bestaat uit klauwkoppelingen die in de cardanas van het chassis worden gemonteerd. Een aan de klauwkoppelingen gemonteerde tandwielmotor kan bij gesloten koppeling het voertuig verplaatsen.

 

Naast de verantwoordelijkheid van de bediener om de rijbaan volledig te overzien, herkent een sensorsysteem eventuele hindernissen en schakelt de hydraulische rijverplaatsing zelfstandig uit.

Facebook
Contactpersonen
Cees van der Pols
Verkoopleider RSP Benelux
Telnr. +31 6 43 35 80 00
Fax +31 1 81 45 21 14
Schrijf e-mail
Dries Wolff
Rayonmanager Nederland
Telnr. + 31 6 43 35 80 76
Fax +31 1 81 45 21 14
Schrijf e-mail
Peter Caignau
Verkoop Belgie/Luxemburg
Telnr. +32 47 33 31 082

Schrijf e-mail